HTML

Kuplung, kettős tömegű lendkerék, legjobb árak!

Autóalkatrészek szenzációsan alacsony árakkal, óriási akciókkal! Figyelmükbe ajánljuk! Többféle termék (vezérlés szett, lengéscsillapító, féktárcsa, kuplungalkatrész) egyidejű rendelésekor további árkedvezményt adunk a weblapon (http://kuplungmester.hu) feltüntetett árakból! Kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat! Telefon: +36 70/426-9897 +36 20/344-8606 +36 70/526-2093 Személyes átvétel: Vecsés, Szentendre

Friss topikok

Címkék

(E24 (1) (E28 (1) (E30 (1) (E32 (1) (E46 (1) (E60 (1) (E60) (1) (E61) (1) (E81 (2) (E83) (1) - (9) -ig (1) -VALEO-AISIN (3) / (2) 050 (1) 1 (2) 1.3 Cdti (1) 1.3 cdti (1) 1.6 (1) 1.6 hdi (1) 1.6 TDCI (1) 1.6 Tdci (1) 1.7 Cdti (1) 1.7 cdti (1) 1.8 TDCI (1) 1.8 Tdci (2) 1.8 TDCi (1) 1.9 (4) 1.9 CDTI (1) 1.9 cdti (1) 1.9 PDTDI (1) 1.9 TDi (2) 1.9 Tdi (4) 1.9 tdi (2) 1.9 TDI (3) 1/2 (1) 100 (1) 1007 (3) 101 (3) 105 (3) 106 (3) 107 (3) 108 (1) 115 (4) 118d (1) 120d (1) 125 (1) 130 (2) 16V (3) 16VVW (1) 170 (1) 1Z (1) 1ZAHU (1) 2.0 (5) 2.0 Hdi (2) 2.0 hdi (1) 2.0 PDTDI (1) 2.0 Pdtdi (2) 2.0 TDCI (2) 2.0 Tdci (1) 2.0 TDCi (2) 2.0 tdi (1) 2.0 TDI (2) 2.0 Tdi (3) 2.2 Tdci (1) 2.4 Tdi (1) 2.5 (1) 2.5Tdi (1) 2.5 TDI (1) 2. 0 DTI (1) 2013.05-31-ig (1) 205 (3) 206 (3) 207 (3) 248 (1) 3 (2) 3.0d (1) 3008 (3) 3054 (1) 306 (3) 307 (4) 308 (4) 309 (3) 318d (1) 320d (1) 3301 (1) 4 (1) 40%-50% (1) 4007 (2) 405 (3) 406 (4) 407 (3) 45%-55% (1) 4D (1) 4p (1) 4WD (2) 5 (2) 50% (3) 5008 (2) 508 (2) 520d (1) 525 (1) 6 (1) 605 (3) 607 (3) 7 (1) 740 (1) 760 (1) 806 (3) 807 (3) 85 (1) 850 (1) 891 (1) 90 (2) 90LE (1) 940 (1) 960 (1) a (2) A (1) A2 (1) A3 (2) A4 (3) A6 (2) AFNAVG (1) AHU (1) AISIN (1) Aisin (14) akció (5) akciók (1) akciók! (1) akciós (14) ALHAMBRA (1) Alhambra (2) Altea (2) ANU (1) ANU] (1) árainkból (1) ÁRAK (2) árak! (2) árakkal (3) árakon (12) árakon! (1) árban (1) árengedménnyel (3) Árkedvezmények (1) áron (2) áron! (1) Astra (4) Audi (19) AUDI (1) Audi A4 (1) audi A6 (1) autómárkához (1) autótípusokhoz! (2) AUY (1) AVB (2) Avensis (2) AVF (1) AWX (1) AWX; (1) AX (2) AYM (1) a legjobb ár (1) B (1) BDG (1) Berlingo (1) BerlingoCitroen (1) Bipper (3) BKD (1) BLS (1) BMP (1) Bmw (8) BMW (5) BMWMercedes (1) Bmw kuplung (1) Bora (5) Boxer (4) BPZ (1) bruttó (1) BSV (1) BX (2) BXE (1) C (1) C-15 (2) C-Max (10) C1 (2) C2 (2) C3 (2) C30 (1) C4 (2) C5 (2) C6 (2) C70 (1) C8 (2) Caddy (5) Cdti (1) CFFB (1) CITROEN (1) Citroen (19) CLJA (1) Combo (5) Corolla (3) Corsa (5) Crafter (5) csapágy (20) csapágyak (3) Csavar (1) csavarkészlet (1) D (2) d (1) D-4D (2) D6BAHJBA (1) DI (2) diesel (2) dmf (1) DMF (6) DMF szett (1) DSG (13) dupaltömegű (1) dupaltömegű lendkerék (1) dupla (31) Duplatömegű (1) duplatömegű (26) duplatömegű lendkerék (2) E34 (1) E36 (1) E38 (1) E39 (1) E46 (1) E53) (1) E60 (1) E61) (2) E63 (1) E64) (1) E65 (1) E66) (1) E82 (1) E87 (1) E87) (1) E88) (1) E90 (2) E91 (1) E91) (1) E92 (1) E93) (1) egyedi (2) elérhető (1) és (16) Escort (6) Evasion (2) évjárat (1) Exedy (5) EXEDY (4) Expert (4) F (1) Fabia (3) Felicia (1) FFWA (1) Fiat (14) Fiesta (8) FMBAN7BA (1) Focus (10) Ford (28) FORD (4) Fordok (1) Ford Focus (1) Ford Galaxy (2) Ford Mondeo (1) Ford Transit (1) Ft (2) Fusion (6) G (1) GALAXY (1) Galaxy (10) garanciával (1) garanciával! (8) Golf (7) gyári (1) gyártmányban (1) gyártmányban! (1) H (1) hazai (2) Hdi (3) HDI (1) hdi (1) hibadiagnosztikája! (1) hidraulikus (30) hidraulikus kinyomó csapágy (1) hihidraulikus (1) HJBB (1) HJBC (1) Honda (13) Ibiza (1) II (3) III (2) Insignia (3) Jetta (5) Jumper (2) Jumpy (2) Ka (5) Kadett (2) kedvező (3) készlet (24) készletben (1) kéttömegű (4) kettős (52) Kettős (3) kettőstömegű (23) kettőstömegű lendkerék (8) kettős tömegű (4) kettős tömegű lendkerék (17) kettős tömegű lendkerék kuplung szett (1) kinyomó (23) kinyomócsapágy (17) Kinyomócsapágy (1) kinyomócsapágyak (3) Kinyomó csapágy (1) kinyomó csapágy (3) kit (1) kiváltó (35) kiváltó szett (4) Kiváltó szett (1) központi (3) kuplugszett (1) kuplung (53) Kuplung (6) kuplung szett (1) kuplungalkatrészek (1) kuplungkészlet (5) Kuplungszerkezet (1) kuplungszett (22) Kuplungszett (2) Kuplungtárcsa (5) kuplung akció (1) Kuplung Lendkerék Mester (1) kuplung szett (17) kuplung szett lendkerék (1) kváltó (3) LE (4) lendkerék (60) Lendkerék (2) lendkerékCITROEN (1) lendkerekek (6) Lengéscsillapító (4) Leon (1) listaárakból (3) LISTAÁRAKBÓL! (1) LT (4) Luk (24) LUK (18) LuK (1) Luk- (3) LuK-SACHS (4) LUK DMF (1) márkában! (3) Mazda (17) Mercedes (12) merev (4) merev lendkerék (1) Merev lendkerék (1) Meriva (1) Mester! (4) minden (1) Mondeo (10) MONDEO (2) Movano (3) Nemo (2) Nissan (17) Octavia (2) Omega (3) OPEL (1) Opel (21) összes (1) Ovtavia (1) Partner (3) Passat (7) Pdtdi (1) PDTDI (2) Peugeot (21) PEUGEOT (1) Peugeot kuplung szett (1) Picasso (2) Plus (2) Polo (4) QYWA (1) Ranger (2) RAV (1) Rav (1) RAV4 (2) Renault (17) Roomster (1) S-Max (10) S40 (1) S60 (1) S80 (1) Sachs (20) SACHS (9) Saxo (2) SEAT (2) Seat (18) SHARAN (1) Sharan (6) Signum (4) Skoda Superb (1) SKODA (1) skoda (1) Skoda (18) Skoda Superb (1) speciális (2) SprinterViano (1) Superb (1) superB (1) SuperB (2) Suzuki (17) számlával (11) szerkezet (4) szett (47) szettek (7) T4 (2) T5 (1) TDCI (2) Tdci (3) TDCi (3) TDDi (2) TDDI (1) TDI (6) Tdi (2) terjedően! (1) típusához (1) Toledo (2) tömegű (54) tömegü (1) Touareg (1) Touran (6) Tourneo (5) Toyota (18) Transit (9) Transporter (7) Új (1) V (2) V40 (1) V50 (1) V70 (1) Valeo (18) VALEO (9) Vaneo (1) vásár (1) Vectra (5) Vento (1) vezérműszíj (2) világmárkák (1) Vito (1) Vivaro (3) vízpumpa (2) Volkswagen (23) Volvo (5) VW (5) X3 (1) Xantia (2) XC70 (1) XC90 (1) XM (2) Xsara (2) Zafira (5) ZX (2) Címkefelhő

A kettős tömegű lendkerék hibadiagnosztikája! Kuplung Mester!

2013.07.22. 18:51 kuplung vezérlés lengéscsillapító fék

A kettős tömegű lendkerék hibadiagnosztikája!

Kuplung Mester!

 

!!!!1111.jpg

A tengelykapcsoló cseréje során feltétlenül ellenőrizzék a kettős tömegű lendkereket. Kopott, hibás kettős tömegű lendkerék az új tengelykapcsoló tönkremeneteléhez vezethet!

Fontos útmutatás

A járműgyártók első felszereléseiben egyre több kettős tömegű lendkereket alkalmaznak – a tendencia tovább emelkedik. Ennek az oka a kettős tömegű lendkerék műszaki előnyeiben található, valamint a zajszint csökkentésének és a modern motorok károsanyag-kibocsátás csökkentésének a szükségességében. A kettős tömegű lendkereket mindig a járműhöz és a motorhoz illesztik. Alternatív módon a kettős tömegű lendkerékhez többrészes javítási megoldásokat ajánlanak a piacon.

Ezek a készletek alapvetően a következőkből állnak:

- egy hagyományos, merev lendkerék,

- egy tengelykapcsoló nyomólap,

- egy tengelykapcsoló tárcsa és

- egy kinyomócsapágy.

Figyelem!

Ezek az alternatív javítási megoldások nem felelnek meg a járműgyártók specifikációinak! Ezek a tengelykapcsoló tárcsák ebben az alkalmazási formában nem képesek a motor által gerjesztett forgási lengéseket szemben a kettős tömegű lendkerékkel a kisebb elfordulási szög miatt teljesen felvenni. Következményként zaj jöhet létre vagy a lengések következtében akár a hajtáslánc sérülései is bekövetkezhetnek.

Kérdezzék meg az ügyfeleiket:

Ügyfélreklamáció esetén megkönnyítik a célirányos kérdések a hibakeresést.

Mi az, ami nem működik, mi az amit kifogásolnak?

Mióta áll fenn a probléma?

Mikor jelentkezik a probléma? (időszakosan,gyakran, mindig)

Milyen járműállapotban merül fel a probléma?

(pl. induláskor, gyorsításkor, felkapcsoláskorvagy visszakapcsoláskor, hideg vagy üzemmeleg járműnél)

Nehezen lehet beindítani a járművet?

A jármű összes és éves futásteljesítménye?

A jármű rendkívüli terhelése? (pl. utánfutós üzemmód, nagy terhelés, taxi, flottajármű, tanuló kocsi, chiptuning)

Menetprofil? (városban, rövid útvonalakon, országúton,autópályán)

Hajtottak már végre javításokat a tengelykapcsolón vagy a sebességváltón? (ha igen, milyen km-állásnál, az akkori kifogás alapja)

Általános vizsgálat a járművön:

Hibatárolói bejegyzések a vezérlőkészülékben (motor, sebességváltó)

Akkumulátor teljesítménye

Az indítómotor állapota és működése

Tuningolták-e a gépkocsit? (kulcsszó: „Chiptuning“)

Fontos!

A leesett kettős tömegű lendkereket nem szabad többé felszerelni!

golyós- és siklócsapágyak sérülése, elhajlott adógyűrű, megnövekedett kiegyensúlyozatlanság A kettős tömegű lendkerék dörzsfelületének felszabályozása tilos!

a dörzsfelület gyengítésével a megkívánt repesztési fordulatszámot már nem lehet biztosítani. Siklócsapágyas kettős tömegű lendkerék esetén a másodlagos lendítőtárcsát tengelyirányban nem szabad nagy erővel mozgatni!

a kettős tömegű lendkerék belsejében lévő membrán ezáltal megsérülhet.

A kettős tömegű lendkerék szerelése során a következő pontokra ügyeljenek:

Ellenőrizzék a tengelytömítő-gyűrűk (motor- és sebességváltó-oldali) tömítettségét és szükség esetén cseréljék ki azokat.Ellenőrizzék az indító fogaskoszorú esetleges sérüléseit és szilárd rögzítését. Mindig új rögzítőcsavarokat használjanak. A fordulatszám-érzékelők és a jeladó csapok közötti helyes távolságra és a kettős tömegű lendkeréken lévő jeladócsapokra és gyűrűkre a járműgyártók szerint.

A tengelykapcsoló illesztőcsapjának helyes ülésére

az illesztőcsapok nem lehetnek benyomódva

a kettős tömegű lendkerékbe vagy kicsúszva onnan.

a benyomott illesztőcsapok köszörülik az elsődleges lendítőtárcsát (zajok).

Tisztítsák meg a kettős tömegű lendkerék súrlódófelületeit egy zsíroldó tisztítószerrel nedvesített törlőkendővel

nem juthat tisztítószer a kettős tömegű lendkerék belsejébe! Helyes csavarhosszúságok a tengelykapcsolókhoz

a túl hosszú csavarok köszörülik az elsődleges lendítőtárcsát (zajok) vagy adott esetben akár blokkolják is azt.

a túl hosszú csavarok megsérthetik a golyóscsapágyat vagy lehúzhatják az ülékéről.

Vegyék figyelembe a jármű gyártójának előírásait!

Nem engedélyezett

- alkatrészmosóval történő mosás

- nagy nyomású tisztítóval, gőzborotvával, sűrített levegővel, vagy tisztítóspray-vel történő tisztítás

Építési mód szerint a következő műszaki adottságok engedélyezettek, és nincs befolyásuk a működőképességére:

Enyhe zsírnyomok a kettős tömegű lendkerék hátoldalán (motor oldali) a furatoktól kifelé menően. A másodlagos lendítőtárcsa az elsődleges lendítőtárcsához képest elfordítható és magától nem áll vissza.

Egy súrlódásvezérlő-tárcsával szerelt kettős tömegű lendkeréknél egy kemény ütközés érezhető és hallható A kiviteltől függően legfeljebb 2 mm tengelyirányú játék az elsődleges és a másodlagos lendítőtárcsa között

Néhány siklócsapágyas építési módnál akár 6 mm tengelyirányú játék is lehet. Minden kettős tömegű lendkeréknél a másodlagos lendítőtárcsának billenőjátéka is van

Golyóscsapágynál 1,6 mm-ig, siklócsapágynál 3,0 mm-ig.

Az elsődleges és a másodlagos lendkeréktárcsa nem ütközhet egymással!

Zajok

A kettős tömegű lendkeréknek a járműben történő megítélésénél alapvetően győződjenek meg arról, hogy a környező olyan szerkezeti részek,mint pl. a kipufogó berendezés, hővédő lemezek, motorfelfüggesztés csillapítóbakjai, segédberendezések és hasonlók nem okoznak-e zajt. Továbbá bizonyosodjanak meg arról, hogy az olyan aggregáthajtásoktól,mint pl. egy szíjfeszítőegység, vagy klímakompresszor, nincs zajátvitel. Annak érdekében, hogy be tudják határolni a zajforrást használhatnak például egy sztetoszkópot. Ideális esetben fennáll a lehetőség, hogy az előforduló reklamációt össze tudják hasonlítani egy azonos, vagy hasonló felszereltségű járművel. A "klakk-zörej" az összekapcsolásnál, a sebességváltásnál és a terhelésváltásnál keletkezhet a hajtásláncból is jöhet. A zörejt a váltó fogaskerekeinek foghézaga, a csuklóstengelyek /kardántengely vagy a kiegyenlítőmű és a kiegyenlítő kerekek játéka okozza. A kettős tömegű lendkerék nem hibás.

A másodlagos lendítőtárcsa kiszerelt állapotban az elsődleges lendítőtárcsához képest elfordítható. Adott esetben itt is észlelhető zaj. Ez a zaj vagy a karimától, ami felütközik az íves rugón vagy a másodlagos lendítőtárcsának a súrlódásvezérlő tárcsán történő felütközésből származhat. Ebben az esetben sem hibás a kettős tömegű lendkerék. A brummogó zajoknak több oka lehet; pl. rezonancia a hajtásláncban vagy a kettős tömegű lendkerék nem megengedett mértékű kiegyensúlyozatlansága. A nagy kiegyensúlyozatlanság oka pl. a kettős tömegű lendkerék hátoldalán lévő kiegyensúlyozó tömegek hiánya vagy egy hibás siklócsapágy lehet. Az, hogy a brummogó hang kiegyensúlyozatlanságból ered-e, az egyszerűen megtalálható.Pörgesse fel a motort álló helyzetben lassan és egyenletesen. Ha a motor vibrációja a fordulatszám emelkedésével erősödik, akkor a kettős tömegű lendkerék hibás. Itt is segíthet egy azonos vagy hasonló motorral szerelt járművel történő összehasonlítás.

Forrás: LuK

 

50% árengedmény! Kérjen egy ajánlatot és győződjön meg róla!

Citroen, Peugeot, Renault, Audi, Fiat, Ford, Opel, Seat, Skoda, Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki, Honda, Volkswagen kettős tömegű lendkerék, DSG kettős tömegű lendkerék, dupla tömegű lendkerék kiváltó készlet, kuplung szett, hidraulikus kinyomó csapágy akciós árakon, számlával, garanciával! Aisin, Luk, Sachs, Valeo Exedy gyári kuplungalkatrészek igen kedvező, akciós árakon! 

50% árengedmény! Kérjen egy ajánlatot és győződjön meg róla!

www.kuplungmester.hu



50% árengedmény!

Új LUK - SACHS - VALEO - EXEDY, SEAT kuplung szettek, Luk- SACHS - VALEO - EXEDY, SEAT kettős tömegű lendkerekek, SEAT kinyomó csapágyak, VALEO, SEAT kettős tömegű lendkerék kiváltó szettek számlásan, ÁFÁS árakkal, garanciával RAKTÁRRÓL! 

Kérjük,érdeklődjön telefonon!

Áraink az euró árfolyama szerint változhatnak!

Személyesen átvehető! 

Alkatrész kiszállítás: Utánvéttel, GLS kiszállítással, számlával, másnapra!

http://www.kuplungmester.hu

LUK - SACHS - VALEO - EXEDY kuplung szettek, dupla tömegű lendkerekek, hidraulikus kinyomócsapágyak, kettős tömegű lendkerék kiváltó készletek KEDVEZŐBB ÁRAKKAL!

komment

Címkék: hidraulikus kettős szett dupla készlet akciós csapágy kuplung lendkerék tömegű A Skoda Opel Volkswagen Nissan Suzuki Honda Audi Ford Citroen Fiat Renault Toyota Mazda Seat Peugeot kiváltó Aisin árakon kinyomó Kuplung számlával garanciával! hibadiagnosztikája! Kuplung Lendkerék Mester DSG

süti beállítások módosítása